FANDOM

Zadania to "misje", które wykonujesz na ścieżce swojej kariery modelki. Jak zostało podkreślone na górze okienka z Zadaniami można wykonywać tylko jedno naraz. Za wykonanie zadań otrzymuje się przypisaną do zadania ilość punktów doświadczenia oraz ewentualnie starlety i/lub diamenty, czyli walutę obowiązującą na MSS. Ilość starlet i diamentów, które można zdobyć za wykonanie zadania, będzie się zwiększała, gdy użytkownik będzie zdobywał coraz to nowe poziomy, gdyż zadania z diamentami i tysiącami starlet trafiają się dopiero na wyższych poziomach.

Grupy zadań

Istnieją dwa typy zadań. Są to:

  • te, które wykonują się same po kliknięciu przycisku "wykonaj" (czasowe) i
  • te, które można wykonać, robiąc jakąś rzecz na stronie, np. kupując coś w SPA czy Centrum Mody.

Pytania i odpowiedzi dotyczące zadań

P: Ile można dostać zadań za jednym razem? O: Co najmniej 5 zadań.

P: Wykonałam/em wszystkie zadnia, które miałam dostępne. Kiedy pojawią mi się następne zadania? O: Kolejne zadania otrzymasz za 12 godzin.

P: Czemu zadanie, w którym miałam/em coś kupić mi się nie zalicza? O: Najprawdopodobniej albo kupujesz złą rzecz (przeczytaj zadanie dokładnie - może chodzi konkretnie o cień bądź kredkę?), albo wykonujesz zadanie czasowe. Zatrzymaj je i spróbuj ponownie.

P: Czemu zadanie, w którym miałam/em do kogoś napisać mi się nie zalicza? O: Tak jak w przypadku tych z kupnem czegoś - albo wykonujesz jakieś zadanie czasowe, albo źle zrozumiałaś/eś zadanie i np. zamiast napisać do kogoś na tablicy napisałaś wiadomość prywatną i na odwrót.

P: Czemu zadanie, w którym miałam/em dodać kogoś do znajomych mi się nie zalicza? O: Aby to zadanie zostało zaliczone, osoba którą zaprosiłeś/aś musi je przyjąć. Jeżeli tak się stało, a zadanie dalej się nie zalicza - być może wykonujesz jakieś zadanie czasowe.

P: Czy to, że otrzymam starlety bądź diamenty w zadaniu i to, jaką ich ilość dostanę jest losowe? O: Nie, jest to ustalone z góry dla każdego zadania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki