FANDOM

Waluta na MySuperStyle to starlety i diamenty. Są one pieniędzmi, które posiada nasza modelka. Za
Stronka-waluta.png

Miejsce, w którym jest pokazany twój stan konta

starlety i diamenty można kupować ubrania w Centrum Mody oraz włosy, makijaż etc. w SPA.

Liczba starlet i diamentów, które w danej chwili posiadamy jest pokazana w prawym górnym rogu strony.

Starlety

Starlety to tańsza waluta, tj. łatwiej ją zdobyć i posiada jej się zazwyczaj o wiele więcej niż diamentów. Starlety można zdobyć w zadaniach, zazwyczaj jest to od kilkuset do kilku tysięcy starlet (zależnie od poziomu, jaki posiada użytkownik).

Ubrania za starlety są zazwyczaj bardziej zwyczajne, są to np. zwykłe t-shirty. Za starlety są dostępne także ciekawe fryzury, jednak wyglądają one trochę gorzej niż te za diamenty - tak samo jest z ubraniami.

Diamenty

Diamenty są droższą walutą. Aby zdobyć więcej diamentów, najlepiej jest je zakupić za realne pieniądze. W zadaniach można ich zarobić od kilku do kilkunastu, co jest zawyczajną ceną lepszych ubrań czy włosów. Za diamenty można także zakupić VIPa, którego cena wynosi conajmniej 200 diamentów. Dodatkowo, podczas akcji limitkowych większość limitek jest do kupienia za diamenty.

Pytania i odpowiedzi dotyczące waluty

P: Ile starletów i diamentów dostaję na start? O: Na start Starletów dostajesz 600, a diamentów 150. Kiedyś na początek dostawało się 200 diamentów, ale obecnie ta liczba jest zmniejszona.

P: Czy poza kupieniem diamentów bądź dostania ich za wykonanie zadania mogę je zdobyć w jeszcze jakiś inny sposób? O: Tak, diamenty możesz także wygrać w różnych konkursach, zarówno na stronie, jak i na blogach o tematyce MSS.

P: Czy można zamienić starlety na diamenty? O: Nie, ale być może zostanie wprowadzona opcja zamiany diamentów na starlety.

P: Chcę wygrać diamenty! Gdzie znajdę jakiś konkurs? O: Śledź blogi o MSS i tablicę. Konkursy nie są organizowane non-stop.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki